Ajjjjjj

Gomorron

Allt bra? Här är de inte bra 👎 . Jag stukade foten rätt ordentligt på innebandyn igår. Tror jag trampade rätt snett, så fick linda foten och sitta halva träningen. Svullnaden kom och de gjorde lite ont men trodde inte att de var så allvarligt. 

Igår kunde jag halta fram efteråt men idag när jag vaknade så fattade jag direkt att jag aldrig skulle kunna jobba. Smärtan!! Kan knappt röra foten. Vi sover ju i loftsäng med stege ner, och jag kom knappt ner för den. 

Satte mig i soffan och grät faktiskt lite över smärtan. Vi skulle ha möte idag på morgonen innan jobb så fick ringa Karolina och säga att jag inte kan gå för nä jag kan inte gå på foten , inte ens sätta ner den i golvet. HELVETE. 

Ligger i soffan och tar mig typ ingenstans , hoppar på ett ben om jag måste. Skulle behöva ett par kryckor , skulle underlätta. 

Denna dagen ett liv liksom. Underbart fredag och allt, inte för jag hade tänkt slå klackarna i taket ute på stan men ändå! Sjukt trist att inte kunna gå. 

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0