Höst


Godkväll mina vänner 

Det har gått och blivit höst redan, oktober har det hunnit bli. Samma visa varje år , sommaren går i rekordfart och man har knappt hunnit med hälften av de man planerade. Den här sommaren var lite speciell för oss då vi flyttade in till vårt hus. Det är otroligt mkt kvar att fixa, får myror i hela kroppen när jag tänker på det 😉. 

I höst är det prio med övervåningen (främst isolering och lägga spångolvet) och fixa klart med möbler och de dekorativa! Vilket tar tid, iaf för mig. 
Jag kan inte åka till typ Ikea och mio och bara köpa allting på en helg. 
Det skulle ju varit skönt att köpa allt i samma serie på möbler men nej de går inte för sig. Jag hittar saker lite här och var. 

Hur som helst, i vår blir det fokus på altan och tomt. Jag och pappa ska rita ihop en entré / farstukvist också som troligtvis ska byggas nu i höst eller till våren. Ja ni ser ju, mycket är det men kul och spännande såklart. 

Utöver husprojekt har innebandyn dragit igång igen. Väldigt kul!! De går bra med foten dessutom. 

Men usch vad trist att ljusa sommaren är över. De är utan tvekan mörkret som är värst av allt. Ok om de bara var kallt men fortfarande ljust 😙

Vilket neggo jag är hehe. 

Sova nu! Imorrn fredag och jobb. 

Godnatt 💜 

Bilden har inget med inlägget att göra . Detta var innan middag och fest med jobbet. Värsta selfien i badrummet 😆 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0