Blond


Jag ska bli blondin igen! De va riktigt länge sen jag var det. Så taggad och förväntansfull. Min frisör är riktigt vass på just blonda nyanser, känner mig alltid trygg och är aldrig rädd för att håret ska skifta i gult t e x. 

Min naturliga hårfärg gillar jag, men har haft åt de hållet länge nu. De hade såklart varit skönt om solen hade kunnat göra jobbet, men har för mörkt hår för det, det bleks ju inte tillräckligt. Jag var blond naturligt till jag blev runt 9 år, sen blev jag mer cendré och sen har de mörknat lite mer ju äldre jag blivit. Har läst förut nånstans att var man blond som liten så brukar man passa i det som vuxen, eftersom hudtonen är ungefär likadan hela tiden. 

Har hört att håret brukar bli mörkare efter man fått barn, stämmer det? :) 

Här är tre gamla bilder när jag var ljushårig. 





Nu ska jag äta frukost! Äntligen ledig! Innebandy ikväll tjoho! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0