En vanlig kväll

Hej min vän

Jimmy har gått och lagt sig, det är mörkt, tyst....bara ljud från diskmaskinen hörs. Sann nattuggla. Inventeringen drog igång igår på jobbet, kl 06.35 var jag på jobbet. Kom lite tidigt, först av alla. Jag fick åka med Jimmy, inte varje dag det! Har alltid lite ångest över den här dagen eftersom de är så tidigt man ska gå upp. Jag är ju inte direkt van om man säger så. Jag kan ju inte somna tidigt, och då blir man stressad när de inte går att sova. Klockan ringde 05.30, usch haha. 

Tog en handterminal och började blippa varor direkt, blipp blipp blipp..... Karro anlände, lite förvånad att jag var där och redan igång. Resten anländer, blipp blipp blipp hela dagen lång. 
Idag fortsatte blippet hela dagen igen, puh! Imorrn blir allt klart, inte mkt kvar alls. Befrielse. 

Imorrn jobb så måste nog lägga mig snart! 


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0