Happy new year

Jag vet inte längre vilka som är här inne och läser? Men kul att man har läsare kvar trots uppdateringen. 

De har varit jul och allt, pust stön stånk jag överlevde igen. Julen var jättemysig! Jobbade till 14, sen hem till mina föräldrar för julmat och Kalle Anka (som sagt julmat räcker de med att äta EN gång under hela dec) de va perfekt att äta de en gång bara för mig iaf. Lite klappar, mer mys och sen for vi till Jimmys familj. Håkan var tomte, svååårt att inte skratta!!! Haha dör. Mera klappar och sen spelade vi rappa kalja! Bästa spelet!!! Garanterande skrattanfall. 

Så var julen över, sen blev de mellandagar och rea, massa fix inför nyår också. Vi bjöd hit gänget, skitkul! De vart 3 rättersmiddag, lite tal, lekar , min frågesport, och så tolvslaget haha! Som Jimmy höll på att missa eftersom han diskade och hängde i köket med Philip. 

Fick typ dra ut honom 1-2 min innan tolv. Haha, sen är himlen helt dimmig så man ser knappt raketerna på himlen som skjuts upp av grannar (vi hade inga raketer) Jimmy kläcker dagen efter att han trodde när han kom ut att himlen var rökig och dimmig p g a alla raketer hahahah!!! Alkohol gör ju en inte smartare direkt de vet vi ju alla . Fniss 

Nu är de 2015! Crazy! Ser fram emot de här året! Bygga altan i vår, vår nya säng kommer i feb, fortsätta inreda , lofsdalen i påsk, fix med tomten, semester där b l a en utlandsresa vi ska åka på med Daniel Marie och Ludde längtar! Äntligen kommer de bli av! 

Nämen gott nytt år på er! 🎉 

Kolla vilket klockrent rim! Vi fick en skottkärra i julklapp av Carro och Magnus. Perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0